Lisää valovoimaa Kuhmo-taloon

Kuhmo-taloon on rekrytoitu kaksi uutta esitysteknikkoa.

Tekniikkatiimin vanhimpana on meillä pitkään palvellut Elmeri Kinnunen, jonka työpareiksi on nyt saatu Anniina Miettinen ja Tuomas Laitinen. Molemmilla on monipuolinen koulutus valon ja äänen parissa ja työkokemusta etenkin esitysvalojen käytöstä. Tällä hetkellä vielä tutustutaan uuteen työympäristöön ja sen laitteistoon ja tehtäviin, mutta halu oppia ja kehittyä osana Kuhmo-talon tiimiä on vahva.

Kuhmo-talon tekniikkatiimi
Kuhmo-talon tekniikasta vastaavat nyt Elmeri Kinnunen (vas.), Anniina Miettinen ja Tuomas Laitinen

Sekä Anniinalla että Tuomaksella on ennestään vahvat kytkyt Kainuuseen. Anniina on työskennellyt Kajaanin kaupunginteatterissa ja Tuomas on tehnyt paljon valoja varsinkin kainuulaisille tanssijoille. Molemmat ovat myös aiemmin käyneet keikoilla Kuhmo-talossa ja antaneet erittäin positiivisen kuvan itsestään.

Lisähenkilöstö antaa mahdollisuuksia reagoida nopeammin asiakkaiden toiveisiin ja lisätä jonkin verran talon tapahtumia. Lisäksi työsuunnittelu helpottuu, kun käytössä on enemmän henkilöstöä. Tilanne on ollut haastava jo jonkin aikaa pitkäaikaisen työntekijämme Kari Pulkkisen eläköitymisen jälkeen, mutta nyt olemme entistä valmiimpia uusiin koitoksiin.