Kuhmo-talo etsii toimitusjohtajaa

Kuhmo-talo on kuhmolaisten olohuone ja todellinen näköalapaikka niin Kuhmon kuin koko Suomen kulttuurikenttään. Monipuoliset tilat ja tilaisuudet hakevat uutta johtajaa, jolla on kykyä ja rohkeutta asettua kulttuurin eturiviin.

Haemme henkilöä, jonka laaja kulttuurin tuntemus antaa kyvyn organisoida ja järjestää tilaisuuksia Kuhmo-talossa, ja jolla on myynnin ja markkinoinnin osaamista sekä näkemystä kiinteistöosakeyhtiön kehittämiseen, ylläpitoon ja esitystekniikkaan. Talous- ja henkilöstöjohtaminen ovat avainasemassa, kun merkittävää kulttuuritaloamme luotsataan tuleville vuosikymmenille.

Odotamme Sinulta näyttöjä kulttuuriorganisaation ja talouden johtamisesta sekä kulttuurin ja matkailun verkostoissa toimimisesta. Uskallathan osoittaa kulttuurinpuolustustahtoa myös julkisesti?

Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto, vähintään suomen ja englannin kielten sujuva hallinta sekä käytännössä osoitettu kyky toimia vaativassa ja monipuolisessa tehtävässä. Toivomme sinun aloittavan viimeistään heinäkuun alussa.

Vapaamuotoisen hakemuksen suosittelijoineen, CV:n ja mahdollisen palkkatoiveesi haluamme 6.5. mennessä osoitteeseen mikko.nortela(@)kuhmo.fi.

Lisätietoja antavat toimitusjohtaja Mikko Nortela, mikko.nortela(@)kuhmo.fi, puh. 040 7059786 ja hallituksen puheenjohtaja Seppo Vilén, seppo.vil3n(@)gmail.com, puh. 044 5309174.