Toimintoja avataan koronaturvallisesti

Kuhmo-talon toimintoja avataan koronaturvallisesti ja 20.2. alkaen olevia tilaisuuksia on otettu taas myyntiin.

Tällä hetkellä edellytämme kaikilta yli 10-vuotiailta maskia tilaisuuksissamme. Viranomaiset eivät nyt suosittele koronapassin käyttöä, joten emme ole tällä hetkellä ottamassa sitä käyttöön. Tilanne voi kuitenkin muuttua tautitilanteen mukaan.

Nyt pääsylippuja myydään turvaetäisyyksillä. Tämä koskee esimerkiksi kaikkia Kuhmon Talven tilaisuuksia ja alustavasti myös muita kevään tapahtumia. Turvavälit voidaan poistaa tilanteen salliessa.

On tärkeää, että asiakkaat tulevat tilaisuuksiimme ja Kuhmo-talossa tapahtuviin harrastusryhmiin terveinä ja oireettomina. Lisäksi täytyy muistaa hyvä käsihygienia, maskin käyttö ja esimerkiksi oikea yskiminen. Myös ihmisten turvaetäisyyttä on kunnioitettava. Tähän on luotu normaalia paremmat edellytykset myös aulan järjestelyillä. Aktiivinen hakeutuminen testeihin ja myös pienimmistäkin oireista otettavat kotitestit ovat jo kaikille tuttuja arjen keinoja, joita on syytä vielä jatkaa.

Pidetään huolta toisistamme ja mahdollistetaan paluu yhteisten kulttuurinautintojen pariin!